Zwroty
Przyjmujemy zwroty zakupionych mebli biurowych na następujących zasadach:
- zwrot dotyczy pierwszego zamówienia Klienta o danym numerze NIP
- całkowita wartość zamówienia nie przekracza 1 500 zł brutto (z VAT)
- należy wypełnić Formularz zwrotów i przesłać go na adres: sklep@sove.pl
- towary muszą być zwrócone na koszt Klienta w ciągu 14 dni od odbioru do:
Magazynu Wyrobów Gotowych
Fabryki Mebli Wuteh S.A.
ul. Chłopickiego 6/10, 87-100 Toruń
- podstawą zwrotu jest towar nienaruszony, meble niezmontowane, zapakowane w oryginalne opakowanie
W przeciągu 14 dni od otrzymania zwrotu nastąpi przelew środków na Państwa konto bankowe. Kwota przelewu obejmuje wartość zakupionych mebli oraz opłatę za transport z Fabryki do Klienta (jeśli była naliczana).
Reklamacje
- Zasady postępowania z reklamacjami określa rękojmia za wady art. 556 - 582 Kodeksu Cywilnego
- Klient jest zobligowany do zwrócenia należytej uwagi na stan odbieranej przesyłki.
- W przypadku stwierdzenia przez Klienta nieprawidłowości: braki ilościowe, uszkodzenie paczki, uszkodzenie towaru, konieczne jest spisanie protokołu szkody, wykonanie ewentualnych zdjęć, w obecności osoby dostarczającej zamówienie i przesłanie go wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.
- Zgodnie z prawem przewozowym, towar zostaje u Klienta do czasu realizacji reklamacji.
- Wszelkie wady dostarczonego towaru, braki ilościowe akcesoriów montażowych lub elementów meblowych powinny zostać zgłoszone nie później niż 1 miesiąc od momentu stwierdzenia niezgodności towaru.
- Reklamacje należy zgłaszać na formularzu Zgłoszenie reklamacyjne na adres sklep@sove.pl
- Informacja o zasadności zgłoszenia zostanie przekazana Klientowi drogą elektroniczną w ciągu 14 dni roboczych z podaniem uzasadnienia decyzji.
- Reklamacje zasadne realizowane będą w pierwszej kolejności poprzez naprawę, wymianę elementów lub wymianę produktu. Pracownik działu reklamacji skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia terminu i sposobu realizacji reklamacji.