Pojemne szafy biurowe
Chcesz zorganizować funkcjonalne biuro, w którym wszystkie ważne dokumenty będą odpowiednio zabezpieczone? W miejscu pracy brakuje miejsca do przechowywania segregatorów i innych ważnych plików? Wyposaż sekretariat, biuro księgowej czy kancelarię w zestaw pojemnych szaf biurowych od Sove.
towar niedostępny
Zamów i zyskaj
bezpłatna dostawa
bezpieczne zakupy
wysyłamy od ręki.
za Ciebie jeśli zamówisz powyżej 5.500 zł netto.
Opis
Komplet szaf do biura – z czego się składa?
Oferowany zestaw szaf biurowych powstał z myślą o miejscach, gdzie brakuje bezpiecznej przestrzeni do przechowywania dokumentów. Składa się on z:
- wysokiego, otwartego regału SV-02 – jest idealny na segregatory,
- pojemnej, dwudrzwiowej szafy zamykanej na klucz – schowasz tam wszystko, co nie powinno wpaść w niepowołane ręce,
- zamykanej komody SV-06 – świetnie sprawdza się do przechowywania dokumentów, jak i różnych urządzeń.
Proponowany zestaw ma loftowy charakter. Grafitowa płyta melaminowana wygląda surowo, minimalistycznie i elegancko. Dzięki temu meble te świetnie wyglądają w nowoczesnym biurze.
Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi wariantami kolorystycznymi zestawu szaf biurowych i skomponowania zamówienia dopasowanego do swoich potrzeb.
PRODUKTY W ZESTAWIE
[lookbook id="4450"]