Reklamacje i zwroty

Transport

Na terenie Polski zawsze bezpłatna dostawa mebli.

więcej »

Montaż

Bezpłatny transport z wniesieniem i montażem dla zamówień powyżej 3.800 zł netto (4.674 zł brutto). Odpłatny montaż z dostawą i wniesieniem dla zamówień poniżej 3.800 zł netto ...

więcej »

Zwroty

Przyjmujemy zwroty zakupionych mebli biurowych na następujących zasadach:

  • zwrot dotyczy pierwszego zamówienia Klienta o danym numerze NIP
  • całkowita wartość zamówienia nie przekracza 1 500 zł brutto (z VAT)
  • należy wypełnić Formularz zwrotów i przesłac go na adres: sklep@sove.pl
  • towary muszą być zwrócone na koszt Klienta w ciągu 14 dni od odbioru do:

Magazynu Wyrobów Gotowych
Fabyki Mebli Wuteh S.A.
ul. Chłopickiego 6/10, 87-100 Toruń

  • podstawą zwrotu jest towar nienaruszony, meble niezmontowane, zapakowane w oryginalne opakowanie

W przeciągu 14 dni od otrzymania zwrotu nastąpi przelew środków na Państwa konto bankowe. Kwota przelewu obejmuje wartość zakupionych mebli oraz opłatę za transport z Fabryki do Klienta (jeśli była naliczana).

 

 

Reklamacje

  • Zasady postępowania z reklamacjami określa rękojmia za wady art. 556 – 582 Kodeksu Cywilnego
  • Klient jest zobligowany do zwrócenia należytej uwagi na stan odbieranej przesyłki.
  • W przypadku stwierdzenia przez Klienta nieprawidłowości: braki ilościowe, uszkodzenie paczki, uszkodzenie towaru, konieczne jest spisanie protokołu szkody, wykonanie ewentualnych zdjęć, w obecności osoby dostarczającej zamówienie i przesłanie go wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.
  • Zgodnie z prawem przewozowym, towar zostaje u Klienta do czasu realizacji reklamacji.
  • Wszelkie wady dostarczonego towaru, braki ilościowe akcesoriów montażowych lub elementów meblowych powinny zostać zgłoszone nie później niż 1 miesiąc od momentu stwierdzenia niezgodności towaru.
  • Reklamacje należy zgłaszać na formularzu Zgłoszenie reklamacyjne na adres sklep@sove.pl
  • Informacja o zasadności zgłoszenia zostanie przekazana Klientowi drogą elektroniczną w ciągu 14 dni roboczych z podaniem uzasadnienia decyzji.
  • Reklamacje zasadne realizowane będą w pierwszej kolejności poprzez naprawę, wymianę elementów lub wymianę produktu. Pracownik działu reklamacji skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia terminu i sposobu realizacji reklamacji.
Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) Więcej informacji »